بیوگرافی احسان خواجه امیری
 
رپ40وبلاگی برای دوستداران رپ فارس
 
سه شنبه 1 فروردين 1391برچسب:, :: 22:35 ::  نويسنده : a.m.a.f_40.40

بیوگرافی احسان خواجه امیری.
خانواده هنرمند
در یك خانواده كاملا هنرمند به دنیا اومدم، پدرم «ایرج» یكی از خوانندگان بنام و محبوب ایران است، مادرم هم از صدای خوبی بهرهمند است اما هیچوقت قسمت نشده كه بخواند، خواهر بزرگترم هم موسیقیدان است.
علاقه به خوانندگی
طبیعی بود كه با داشتن چنین خانواده هنرمندی به خوانندگی علاقهمند شوم. خواندن در خون من است مطمئنا در هیچ كاری نمیتوانستم به اندازه خوانندگی موفق شوم.
شروع كار موسیقی
از شش سالگی با نوازندگی ویولن كارم رو آغاز كردم اما ورودم به دنیای موسیقی در سن سیزده سالگی بود، آواز رو هم نزد پدرم آموزش دیدم.
من و بابام
در هفده سالگی اولین آلبوم را روانه بازار كردم. در آن آلبوم به همراه پدرم آواز خواندم البته هشتاد درصد آن آلبوم كار خودم بود.
موسیقی سنتی
مدتی موسیقی سنتی یا همون ملی و ایرونی رو كار كردم. این سبك موسیقی را خیلی هم دوست دارم و پیشرفت خوبی هم در آن داشتم. پس از گذشت مدتی به این نتیجه رسیدم كه در این كار نمیتوانم آنچنان كه باید اثرگذار باشم چرا كه پرونده این سبك موسیقی را پدرم و آقای شجریان بستهاند و هیچ جایی برای من نگذاشتهاند. من اگر تمام عمرم تلاش كنم، تازه میتوانم به پدرم برسم و نمیتوانم از آن بالاتر بروم.
پدرم
من عاشق صدای پدرم هستم. هیچوقت صدایش از ذهنم پاك نمیشود. او پهلوان آواز ایران است. اصلا كسانی كه در آن دهه در موسیقی ایران زحمت میكشیدند، بینظیر و تكرارنشدنی بودند.
هرچی آرزوی خوبه...!
فكر میكنم پس از خواندن این ترانه بود كه مردم به طور كامل با چهره ونام من آشنا شدند. این قطعه از ترانه و آهنگ تاثیرگذاری بهرهمند بود و شاید به این خاطر است كه به دل اغلب مردم نشست.
مدیونم
برای رسیدن به جایگاه فعلیام خیلیها برایم زحمت كشیدند. در وهله اول پدر و مادرم بودند و بعد دكتر یداللهی و آقای جعفری. من هیچ وقت لطف این افراد را فراموش نمیكنم و خودم را مدیون آنها میدانم.
لذتبخشترین لحظه زندگی
به نظر من برای خواننده هیچچیز لذتبخشتر از آن نیست كه مردم از صدا و كارش خوششان بیاید و هیچچیزی نمیتواند جای این احساس را بگیرد كه یك روز یك میلیاردر به من بگوید با كارت خیلی گریه كردم اما بعدش هم كلی لذت بردم... این زمانها، میتواند لحظههای خوبی برای انسان و یك خواننده باشد.
مردم
اوایل وقتی مرا تو خیابون میدیدند، تعجب میكردند... بهم میگفتند باورمون نمیشد این صدا متعلق به پسر كمسنوسالی مثل تو باشد.
ترانه
به نظر من ترانه در موفقیت یك اثر نقش اصلی رو بازی میكند. من خودم روی این قضیه خیلی حساس هستم و حاضر نیستم هر ترانهای رو بخونم. فكر میكنم ترانهای موفقه كه بتواند لحظهای شنونده رو به فكر واداره... شخصا عاشق ترانههای دكتر یداللهی هستم. با قلمشان انس گرفتم حتی اگر ترانهای كه میخوانم متعلق به ایشان نباشد اما نظرشان را میپرسم.
خواهرم
خواهرم یك موسیقیدان تمامعیار است و دیكشنری متحرك موسیقی است. او به لحاظ تئوری موسیقی در رده بالایی است تا به حال كارهای زیادی را تنظیم كرده است مثل آلبوم امید حجت... ولی خب من و اون نمیتونیم با هم به طور مشترك كار كنیم. اصلا آدم با نزدیكانش نمیتونه كار حرفهای انجام بدهد. مثلا من و خواهرم تا میخواهیم با هم كار كنیم، دعوامون میشود! البته بیشتر تقصیر خودم هست چون در كل آدم بیقراری هستم، نمیتونم بشینم تنها گوش بدهم. 95 درصد داشتههایی رو هم كه به دست آوردم، تجربی بوده است. این عادت تو زندگی شخصیام هم هست. مثلا اگه یه نشانی رو بخواهم بگردم، از كسی نمیپرسم. خودم میروم و پیدا میكنم. حتی اگر ساعتها وقتم رو بگیره...
موفقیت یك اثر
موسیقی مثل حلقههای زنجیره، اگه حلقهها درست به هم وصل نشود، از هم گسسته میشود. برای اینكه یك آلبوم خوب از كار درآید، تمام مراحل موسیقی از ضبط استودیو گرفته تا ناظر ضبط و نوازنده باید خوب باشند تا اثر به چشم بیاید.
تیتراژ
از تیتراژ خواندن خاطره خوبی دارم. من با خواندن تیتراژ شناخته شدم. به نظرم اگر انتخابت درست باشد حتما موفق خواهی شد. تاكنون هم كارهای زیادی خواندم كه پیش از میوه ممنوعه باید از مجموعه پول كثیف یاد كنم.
میوه ممنوعه
از خواندن تیتراژ «میوه ممنوعه» راضی هستم. كار خوبی بود كه خوشبختانه با استقبال مخاطبان هم مواجه شد. خود سریال هم كه خیلی خوب و تماشایی بود. در این سریال برای اولین بار جلوی دوربین رفتم و نقش خودم را در این فیلم در چند سكانس كوتاه روبهروی نیما رئیسی ایفا كردم. ضمن اینكه باید اشاره كنم دكتر افشین یداللهی شعر زیبایی سرود و من و میثم روی موسیقی آن كار كردیم، سعیمان این بود كه موسیقی الكترونیك و سازهای سنتی را با هم تلفیق كنیم، به همین خاطر اثر به گوش بیننده مینشیند.ضمن اینكه این سریال از لحاظ كاری برایم خوش یمن بود.
خاطره ای از میوه ممنوعه
در آخرین قسمت كنسرتی برگزار شد كه به نظر من خیلی خوب اجرا شد،ضمن اینكه شعری زیبا در موسیقی متن فیلم خوانده شد كه آن را با احساس خوبی خواندم. به من مومن نگو وقتی واسه یه لحظه هم عاشق نبودم



نظرات شما عزیزان:

سحر
ساعت14:00---2 فروردين 1391
خیلی خوب بود.........دیروز اومده بود تلوزیون........خیلی عالی بود
پاسخ:آره دیدم مجری برنامه هم فرزاد حسنی بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

این وبلاگ برای پیشرفت رپ فارس ایجاد شده است و بیوگرافی وآهنگ های روز رپ فارس را در این وبلاگ قرار میدهیم اگر شما هم بخواحید آهنگ ویا بیوگرافی شما در این وبلاگ قرار بگیرد با ایمیل ویا شماره های زیر در ارتباط باشید . anishtain.2010@yahoo.com 09353569869&09146246836
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پیوندهای روزانه
نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 54
بازدید کل : 37788
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما